Flytninger af udstyr
Der skal indsendes skriftlig accept på flytningen af udstyr, fra på det afgivende og et modtagende sogn, til udstyr@km.dk
Har du mistet dit internet?
Hvis dit internet er forsvundet skal du kontakte TDC Erhverv på 7070 9090.
Hvad gør jeg hvis der er fysiske skader på min computer?
Du skal lave en sag til Folkekirkens It her, eller ringe til 7020 2535. Så undersøger supporten problemet og går videre med det.
Flytning af Datalinjer
For at få flyttet en datalinje skal man ring til TDC Erhverv på 7070 9090 med adressen som der flyttes fra og den adresse som der flyttes til.
Ændring af installationsted/ændring af adresse på installationssted.
Der skal rettes henvendelse til itk-brugeradministration@km.dk og ændringerne oplyses.
Opsigelser af datalinjer
Dette gøres gennem http://bestilling/
Hvem kan lave en udstyrsbestilling
Alle KM brugere som er tilknyttet installationsstedet og har en KM computer. Husk der skal være en PBS-aftale oprettet med det enkelte installationssted.
Fejl i bestilling
Fejl i ordre skal indberettes hurtigst muligt til udstyr@km.dk, hvor ordrenummeret oplyses. Ordren vil herefter blive annulleret så man kan lave en ny korrekt ordre.
Hvis orden er afsendt fra leverandør kan ordren ikke annulleres og du skal i stedet sende den forkerte ordre retur som du ser her.
Bestilling af Printerblæk/Printertoner
Skriv til tonerservice@atea.dk
Hvorfor har X person fået adviseringen
Mails omkring udskiftning sendes til den person, vores system sidste har set logget på computeren. Hvis denne ikke er tilgængelig indsættes Den kirkebogsførende sognepræst.
Jeg kan ikke åbne links fra udskiftningsmail
Links vil kun virke, hvis de bliver åbnet med den nye Edge browser, se hvordan du ændre standard browser her.
Er det muligt at returnere vare man har modtaget
Ja, inden for en vis periode. Du kan læse mere her.