Overdragelse af udstyr mellem institutioner
Der skal indsendes skriftlig accept på overdragelsen af udstyr, fra det afgivende og det modtagende sogn, til udstyr@km.dk
Hvad gør jeg hvis der er fysiske skader på min computer?
Du skal kontakte Folkekirkens It, så undersøger supporten problemet og går videre med det.
Ændring af installationsted/ændring af adresse på installationssted.
Der skal rettes henvendelse til itk-brugeradministration@km.dk og ændringerne oplyses.
Hvem kan lave en udstyrsbestilling
Alle KM brugere som er tilknyttet installationsstedet og har en KM computer. Hvis i ikke har en PBS-aftale vil i modtage en regning, og en besked omkring tilmelding til PBS.
Fejl i bestilling
Hvis du har lavet fejl i en ordre skal den annulleres hurtigst muligt, du kan læse om hvordan du gør det i vejledningen Bestillingssystemet - Kort fortalt
Bestilling af Printerblæk/Printertoner
Skriv til tonerservice@atea.dk
Hvorfor har X person fået adviseringen?
Mails omkring udskiftning sendes til den person, vores system sidste har set logget på computeren. Hvis denne ikke er tilgængelig indsættes Den kirkebogsførende sognepræst.
Jeg kan ikke åbne links fra udskiftningsmail
Links vil kun virke, hvis de bliver åbnet med den nye Edge browser, se hvordan du ændre standard browser her.
Er det muligt at returnere vare man har modtaget
Ja, inden for en vis periode. Du kan læse mere her.