Hvis du oplever at der er mails der mangler i Outlook kan det skyldes flere ting, de kan være røget i spamfiltret, dette kan du undersøge ved at se i vejledningen Sådan fungerer spamfiltret.
Det kan også skyldes en visningsfejl i Outlook, eller at mailsne er blevet slettet. Du kan undersøge om det ene eller det andet er tilfældet ved at tilgå din postkasse online på https://outlook.office.com.
- Hvis du her kan se de mails der mangler i din Outlook klient, skyldes det en visningsfejl og du skal følge vejledningen nedenfor.
- Hvis de ikke er synlige her er de blevet slettet og bør kunne findes i slettet post, eller i gendan slettet post, hvis de ikke er her bedes du kontakte support.
Trin 1: Åbn Outlook.
Trin 2: Klik på filer.
Trin 3: Klik på kontoindstillinger og kontoindstillinger.
Trin 4: Klik på rediger.
Trin 5: Fjern flueben i Brug Cachelagret Exchange-tilstand til at downloade mails til en Outlook-datafil.
Trin 6: Klik på Næste.
Trin 7: Klik på Udført.
Trin 8: Klik på Luk
Trin 9: Genstart Outlook og dine mails vil nu igen være synlige.