Indhold
Tilføj/rediger kontaktinformationer
Om notifikationer
På siden Tildeling af licenser, roller og adgange kan menighedsrådets sikkerhedsansvarlige nu aktivere notifikationer for menighedsrådets medlemmer og andre tilknyttede.
Notifikation om hvad udvalget har modtaget i sine fællespostkasser sendes 1 gang dagligt om eftermiddagen.
Tilføj/rediger kontaktinformationer
Trin 1: Hvis e-mail eller mobiltelefonnummer står tomt eller står forkert, kan du tilføje eller rette dem ved at klikke på blyanten ud for personens navn.
OBS: For at kunne få notifikationer på e-mail og/eller SMS, skal personen først have en e-mail eller mobiltelefonnummer tilknyttet.
Trin 2: Ændre de informationer der står forkert eller mangler.
Trin 3: Klik på Gem ændringer for at indsende og gemme informationerne med det samme.
OBS: Det er ikke muligt at ændre på e-mailadressefeltet på e-mails tildelt af den elektroniske brugeradministration, f.eks. præster og kordegne.
Tilmeld notifikationer
En person der har adgang til en fællespostkasse kan tilmeldes notifikationer, så længe der er skrevet en e-mail og/eller et mobilnummer ind.
Trin 1: Klik på knappen Notifikationer under personens navn på siden Licenser, roller og adgange.
Trin 2: Vælg de måder der ønskes at modtage notifikationer på.
Trin 3: Klik på Gem ændringer for at indsende og gemme informationerne med det samme.
Personen vil nu 1 gang dagligt modtage notifikation på e-mail og/eller SMS om hvad der er blevet sendt til de(n) valgte fælles postkasse(r).