Når du er logget ind på Supportforum, kan du se dine henvendelser til supporten foretaget på e-mail, telefon eller formular. Her kan du også tilføje yderligere information til sagen eller sende din besvarelse.
Indhold
Se din henvendelser
Din henvendelse til supporten, bliver i systemet kaldt for en ticket. Under anmodninger kan du se en oversigt over alle de tickets, supporten er i gang med at løse eller som allerede er løst.
For at se dine henvendelser, skal du følge nedenstående punkter.
Trin 1: Klik på dit navn øverst i højre hjørne.
Trin 2: klik på Anmodninger
Nu kan du se en oversigt over dine tickets.
Emne: Overskriften på din ticket.
Id: Sagsnummeret på din ticket
Oprettet: Dato for, hvornår din ticket er oprettet.
Sidste aktivitet: Dato for hvornår der sidst er gjort noget på din ticket.
Status: Status på håndteringen af din ticket.
- Løst betyder at din supportsag er løst og dermed afsluttet.
- Åben betyder at en supporter snart vil håndtere din sag eller allerede er i gang med den.
- Venter på dit svar betyder at en supporter mangler mere information for dig, for at kunne løse sagen. Du bedes derfor følge op på sagen.
Åben og se en sag
Trin 1: Klik på dit navn øverst i højre hjørne.
Trin 2: klik på anmodninger.
Trin 3: Klik på overskriften på en sag for at åbne den specifikke ticket.
Nu kan du se din ticket.
Midt på skærmen ses en beskrivelse af den anmodning, du har lavet. Denne har du enten selv skrevet, da du udfyldte en formular eller skrev en e-mail, eller en supporter har modtaget et opkald og skrevet en beskrivelse af problemet. Har en supporter håndteret din sag, kan du finde svaret under anmodningen.
I den grå boks til højre finder du information om din sag.
- Anmoder: Dig som anmoder
- Oprettet: dato for, hvornår din ticket er oprettet.
- Sidste aktivitet: dato for hvornår der sidst er gjort noget på din ticket.
- Tildelt til: Den supporter, der er i gang med at løse din sag.
- Id: sagsnummeret på din ticket
- Gruppe: navnet på supportgruppen, hvori din sag bliver håndteret.
-
Status: Status på håndteringen af din ticket.
- Løst betyder at din supportsag er løst og dermed afsluttet.
- Åben betyder at en supporter snart vil håndtere din sag eller allerede er i gang med den.
- Venter på dit svar betyder at en supporter mangler mere information for dig, for at kunne løse sagen. Du bedes derfor følge op på sagen.
- System / applikation: Den kategori, din anmodning omhandler.
- Telefonnummer: Dit telefonnummer, hvis du har oplyst det.
- Vedhæftede filer: Har du vedhæftet filer, kan du finde dem her.
Tilføj til en sag
Hvis du har glemt at skrive relevant information i din henvendelse, kan du tilføje dette på din sag ved at åbne din ticket.
Trin 1: Klik på dit navn øverst i højre hjørne.
Trin 2: klik på anmodninger.
Trin 3: Klik på overskriften på en sag for at åbne den specifikke ticket.
Trin 4: Klik i feltet Føj til samtale og skriv.
Når du klikker på Føj til samtale kan du tilføje yderligere information, som kan være relevant for supporteren.
Svar på en sag
Hvis du bliver kontaktet af en supporter, der beder om yderligere information eller andet, kan du besvare supporteren ved at åbne sagen.
Trin 1: Klik på dit navn øverst i højre hjørne.
Trin 2: klik på anmodninger
Trin 3: Klik på overskriften på en sag for at åbne den specifikke sagsticket.
Trin 4: Klik i feltet Føj til samtale og skriv
Når du klikker på Føj til samtale kan du besvare den forespørgsel om mere information, som supporteren har sendt.
Har du fået en mail om, at der mangles informationer, kan du også besvare mailen direkte.