Kan du ikke finde løsningen på dit problem, kan du kontakte os ved at udfylde vores formular og dermed oprette en sag.
Vær opmærksom på: Du kan ikke bestille en opringning via formularen.
I formularen bliver du bedt om at udfylde en beskrivelse af dit problem. For at kunne hjælpe dig så godt som muligt, bedes notere svar på følgende:
- Hvilket program oplever du problemer med?
- Hvis der kommer en fejlmelding så oplys hvad der står i fejlmeldingen. Tag eventuelt et billede af fejlmeldingen og vedhæft billedet i sagen.
- Hvad har du forsøgt for at løse problemet?
- Hvis det drejer sig om problemer med din computer bedes du udfylde beskrivelsen med anlægsnummer/km-computernummer, dette står på et klistermærke på din pc. Du kan læse om hvor du finder anlægsnummeret i vejledningen Hvornår skal computer udskiftes? Sådan læser du et anlægsnummer.
Oplys dit telefonnummer i tilfælde af at det skulle blive nødvendigt at kontakte dig telefonisk, samt gerne træffetidspunkter. Hvis vi har forsøgt at ringe til dig mere end 3 gange uden at få kontakt, lukkes sagen med besked om at du bedes ringe til os når du har mulighed for det.
Hvis vi skriver tilbage til dig med en løsning eller forespørgsel om flere oplysninger vil sagen blive lukket hvis vi ikke hører tilbage i løbet af en uge.