Hvis du har spørgsmål i forbindelse med TDC/YouSee produkter der er leveret direkte gennem Folkekirkens It eller TDC's Public Fordelsaftale skal du benytte en af nedenstående kontaktmuligheder.
Spørgsmål om og bestilling af telefoni, bredbånd, mobildata eller mobiltelefoni.
Hvis du har spørgsmål omkring mobiltelefoni, mobildata, bestilling af Sim-kort, ip-telefoni eller fastnettelefoni skal du kontakte TDC Folkekirkeligt Kundeteam på 7024 5330 eller email enterprise@tdc.dk. Deres åbningstider er alle hverdage mellem 9 og 16.
Du kan læse mere om Folkekirkens aftaler med TDC om abonnementer mv. på siden Telefoni og internet til den danske Folkekirke.
Fejlmelding af bredbånd, mobil og telefoni
Hvis du oplever problemer med bredbånd, mobiltelefoni, mobildata, ip-telefoni eller fastnettelefoni skal du kontakte TDC Erhverv, du kan se deres telefonnummer og åbningstider på siden Kontakt TDC Erhverv.
Hvis du har problemer med internetforbindelsen kan du inden du kontakter TDC Erhverv finde gode råd til at løse problemet selv på siden Ingen internetforbindelse.