- Når du opretter en sag i IHLP svarer vi som udgangspunkt på skrift, IHLP sager kan ikke benyttes til at bestille en opringning.
- Beskriv dit problem så grundigt du kan:
- Hvilket program oplever du problemer med?
- Hvis der kommer en fejlmelding så oplys hvad der står i fejlmeldingen.
- Hvad har du forsøgt for at løse problemet?
- Hvis det drejer sig om problemer med din computer bedes du udfylde feltet anlægsnummer, dette står på et klistermærke på din pc. Du kan læse om hvor du finder anlægsnummeret i vejledningen Hvornår skal computer udskiftes? Sådan læser du et anlægsnummer.
- Oplys dit telefonnummer i tilfælde af at det skulle blive nødvendigt at kontakte dig telefonisk, samt gerne træffetidspunkter. Hvis vi har forsøgt at ringe til dig mere end 3 gange uden at få kontakt, lukkes sagen med besked om at du bedes ringe til os når du har mulighed for det.
- Når du har udfyldt sagen skal du klikke på Gem & luk. Du vil herefter modtage en mail der bekræfter at vi har modtaget din henvendelse.
- Hvis vi skriver tilbage til dig med en løsning eller forespørgsel om flere oplysninger vil sagen blive lukket hvis vi ikke hører tilbage i løbet af en uge.
Opret IHLP sag